Ve hře Where Winds Meet narazíte na řadu miniher a že jich opravdu není málo. Některé prověří vaši přesnost a reflexy, jiné strategii či taktiku. Jde sice o vedlejší obsah, ale určitě se jim vyplatí věnovat., zejména těm, které vás budou bavit. Za jejich plnění získáte různé odměny: dovednostní XP, body za průzkum lokace, zvýšení příslušných atributů (např. inteligence u hádanek), Echo Jades a další užitečné předměty.
Tato minihra prověří vaši přesnost. Cílem je zasáhnout více terčů než váš soupeř. Nejčastěji míříte na létající ptáky nebo stádo ovcí, občas ale také na výbušné barely v tom případě nejde o duel, ale o splnění úkolu v časovém limitu.
Tipy:
Zpomalení času: Aktivujete stiskem klávesy 1 při napnutém luku.
Správné natažení luku: Krátkým podržením zesílíte napětí tětivy. Poznáte to podle kruhu na zaměřovači. Šíp pak letí rychleji a přesněji.
V této minihře házíte šípy do hrnce za podmínek simulující opilost. Přesnost ztěžuje motající se obrazovka a náhlé pohyby cíle. Hra funguje na principu comba – nepřerušená série trefených šípů násobí získávané skóre.
Tipy:
Režim soustředění: Stiskem mezerníku získáte krátkodobou výhodu, kdy se na cíle dá rychleji házet. Pozor – lze použít jen jednou za kolo.
Combo je klíčové: Čím později během hry jej ztratíte, tím větší je riziko prohry. AI soupeři obvykle nemíjí, takže jejich skóre s násobičem je těžko dostižitelné.
U této minihry máte za úkol řešit řadu hádanek, od časových zkoušek po logické hádanky, pod dohledem kouzelné kočky Meow Meow. Může se jednat jak o dovednostní výzvy v podobě časovaného parkuru, tak i úkoly na zamyšlení. Odměnou dostanete speciální měnu, kterou můžete směnit v Meow Meow Temple za různé odměny.
Jedná se o rytmickou (hudební) minihru, ve které hraješ na tradiční čínské nástroje. Na obrazovce ti padají noty - musíš stisknout správné tlačítko ve chvíli, kdy nota dorazí do kruhu dole. Pokud má nota dlouhý modrý „ocas“ (táhne se), držíš stisknuté tlačítko, abys notu podržel.
Tipy:
Pokud tě tato minihra nebaví, můžeš jen neustále mačkat veškerá vyobrazená tlačítka (při táhnoucí se notě, je nutné ho stále přidržet). Hra nevnímá promáčknuté klávesy čili tě za to nijak nepenalizuje.
Minihra funguje jako karetní hra. Můžete si sestavit vlastní deck, kterým bojujete proti nemoci. Vy i nemoc máte health bar, kartami se snažíte chorobu porazit. Karty jsou dvou typů: ofenzivní (způsobují damage nemoci) a defenzivní (poskytují štít).
Tipy:
Minihra je úzce spjata s profesí Healer - s postupným upgradem profese se bude stávat jednodušší.
Pokud splníte podmínku uvedenou u minihry, můžete ji přeskočit stisknutím jediného tlačítka a danou osobu tak vyléčit (viz. bod výše).
V této minihře vám jde o vítězství ve verbální debatě (hádce) s NPC. Za pomoci karetní minihry se snažíte zdecimovat oponentovo mentální soustředění a dostat ho na hodnotu 0. Postupně se vám načítá energie, za kterou zmíněné karty používáte.
Tipy:
V některých případech se u vět zobrazí možnost navýšeného poškození (potvrzuje se klávesami Q a E). V takovém případě máte možnost protivníkovi udělit až 150% poškození.
Rybaření - vyberete návnadu, nahodíte udičku, hýbáním myši držíte ukazatel ve vyznačeném poli a chytíte rybu. Snažíte se nachytat potřebné ryby dříve než váš oponent.
Tipy:
Je důležité vybrat správný typ návnady, aby ryby pořádně braly!
Jedná se o standardní 1v1 duel proti vyzyvatelovi. První, kterému HP bar klesne na 0, prohrál.
Tipy:
Duely je možné dělat retrospektivně. Souboj bude podstatně lehčí, když protivníka přelevelujete.
Tato minihra je v podstatě složitější verze hry “Kámen, nůžky, papír”. Hra končí v momentě, kdy jednomu z hráčů kompletně dojde “Fighting Will” (HP bar) nebo se navrší limit kol. Hráči mají k dispozici tři typy akcí - čekání, ofenzivu, defenzivu.
Tipy:
Čekání (mezerník) se nijak neprojevuje vůči oponentovi, ale generuje vám energii (= “Might”), kterou následně používáte na silnější útoky. Avšak pokud oponent zaútočí, nemáte se jak bránit.
Ofenziva (1, 2, 3 a 4) - máte k dispozici řadu útoků. Jeden můžete používat neomezeně, ostatní však již stojí energii.
Defenziva (5 a 6) - můžete využít dvou typů obrany, každý účinný proti jiným útokům.
NPC vám poskytne klíčové slovo, které má určitou spojitost s řešením hádanky. Vy máte následně 20 pokusů na doplňující dotazy včetně hádání samotného řešení.
Ve hře se nachází varianta čínských šachů (Xiangqi). Hru odemknete zvýšením reputace u Wanga Dayana v Heaven’s Pier a získáním Šachového manuálu. V Xiangqi je 7 figur: Generál, Poradce, Voz, Kůň, Slon, Dělostřelec a Voják. Figurky se berou stejně jako v naší verzi – posunem vaší figurky na pole, kde se nachází figurka oponenta. Cílem je zajmout soupeřova Generála. Alternativně vyhrajete pravidlem „Generálové proti sobě“ - pokud se soupeřův Generál dostane na stejný sloupec jako váš a mezi nimi není žádná figura, vítězíte.
Začínající hráč určí číslo karet pro dané kolo (např. 2, 5, 8…). Ostatní musí zahrát kartu se stejným číslem a říct, kolik jich pokládají. Můžete přiznat, že kartu nemáte a napít se, nebo blafovat, či obvinit předchozího hráče z blafování. Pokud správně odhalíte blaf, nebo někdo neprávem obviní vás, získáváte tah a určujete číslo karet pro další kolo.
Každý hráč dostane 13 kamenů a zvolí si chybějící barvu, jejíž kameny se nebudou počítat. Rozdávající začíná s jedním kamenem navíc a odhadem, pak se hra točí po směru hodinových ručiček. Ve svém tahu si berete kámen nebo berete nějaký již odhozený a do 20 sekund jeden z ruky odhodíš. Skóre se zvyšuje s kombinacemi: “Pong” jsou tři stejné, “Kong” čtyři stejné. Vyhrává hráč, který jako první složí 4 skupiny a 1 pár, nebo ten s nejvyšším skóre, pokud kameny dojdou.