Zapoj se do PvP tím, že vstoupíš do Arény přes menu Wandering Paths.
PvP režimy:
1vs1 Arena
Perception Forest – Battle Royale
Open World Spar/Duel
Guild Hall Arena (1vs1)
Bounty
Ve hře Where Winds Meet funguje 1v1 Arena jako soubojový mód zaměřený na jednoho proti jednomu, kde se hráči utkávají přímo mezi sebou, mimo otevřený svět. Při vstupu do arény jsou všechny postavy vyrovnány, což znamená, že vybavení, zbraně a dovednosti jsou standardizovány, aby souboj byl férový, a žádný hráč nebyl zvýhodněn externími předměty nebo vylepšeními.
Aréna je dostupná v časech 11:00-17:00 a 13:00-5:00
Průběh zápasu Souboj začíná na malé aréně, kde jsou oba hráči umístěni naproti sobě. Cílem je porazit soupeře, buď zcela snížením jeho HP na nulu, nebo využitím mechanik jako Bleeding Damage, parry/deflect, nebo crowd control, aby soupeře přiměl udělat chybu. 1v1 vyžaduje správné načasování útoků, obrany a využívání dovedností, protože každý zásah může rozhodnout zápas. Po ukončení zápasu je hráč ohodnocen podle výsledku: vítěz získává rank body, zkušenosti a odměny ve formě měny, vybavení nebo speciálních tokenů. Vítěz může postupovat v žebříčku 1v1 Areny, kde se utkává s dalšími hráči na stejné úrovni, zatímco poražený má možnost zkusit rematch.
Perception Forest je Battle Royale mód pro 50 hráčů v sekci Arena ve hře Where Winds Meet. Arena nabízí Perception Forest a Sword Debate, což jsou oba multiplayerové módy. V Perception Forest si hráči vybírají spawn region, ve kterém se náhodně spawnou. Pokud region nevyberete, bude vám přiřazen náhodně. Cílem je přežít co nejdéle, a podle toho, kdy jste poraženi, se určuje vaše umístění v každé hře. Pokud zůstanete jako poslední, budete na 1. místě. Pokud zemřete jako první, skončíte na 50. místě.
Pravidla:
Veškeré externí vybavení, předměty a dovednosti budou při vstupu kompletně vymazány. Získávejte exkluzivní herní dovednosti a vybavení a využívejte je moudře pro získání výhody v boji.
Miasma v lese se postupně šíří. Vstup do oblasti s miasmou může způsobit poškození zdraví.
Před vstupem do Perception Forest musíte vybrat Spawn Region. Každý region má maximální počet hráčů.
Na začátku zápasu se spawnete na náhodném místě uvnitř vybraného regionu (pokud nebyl region zvolen, bude vám náhodně přiřazen jeden z regionů, které ještě nejsou plné).
Mapa Perception Forestu
Při hraní v online modu můžeš jakéhokoliv hráče vyzvat na souboj 1vs1 a když soupeř výzvu přijde vytvoří se okolo Vás hrací aréna (okolní mobky na Vás stále mohou naagrovat). Open World Duel je způsob, jak mohou hráči soubojovat s ostatními hráči přímo v otevřeném světě, mimo instancované arény nebo organizované PvP zápasy. Tyto duely jsou volně dostupné, což znamená, že hráč si může zvolit, zda se chce zapojit, nebo se jim vyhnout.
Výzva k duelu
Při hraní v online modu můžeš jakéhokoliv hráče vyzvat na souboj 1vs1 a když soupeř výzvu přijde vytvoří se okolo Vás hrací aréna (okolní mobky na Vás stále mohou naagrovat). Open World Duel je způsob, jak mohou hráči soubojovat s ostatními hráči přímo v otevřeném světě, mimo instancované arény nebo organizované PvP zápasy. Tyto duely jsou volně dostupné, což znamená, že hráč si může zvolit, zda se chce zapojit, nebo se jim vyhnout.
Ve hře Where Winds Meet funguje Bounty systém v PvP jako mechanika, která motivuje hráče k lovu ostatních hráčů a zároveň zvyšuje riziko, pokud se necháte chytit. Hráč může získat Bounty (odměnu na svou hlavu) pokud zabije jiného hráče, zvláště v otevřeném světě nebo v určitých PvP zónách. Výše Bounty se může zvyšovat podle hodnoty poraženého hráče – například jeho level, vybavení nebo hodnota získaných tokenů. Bounty se může aktivovat i při porušení pravidel PvP – například útok na hráče mimo PvP zónu, nebo útok na hráče z vyšší sekty.
Hráč s aktivním Bounty je označen jako cíl – ostatní hráči mohou snadno zjistit jeho polohu nebo status. Čím vyšší je Bounty, tím větší odměnu získá hráč, který ho porazí. Na hráče s Bounty často útočí PvP skupiny nebo jednotlivci hledající rychlé odměny.
Cíl: Jedná se o osobní pomstu mezi hráči. Jak vzniká: Hráč, který byl poražen nebo napaden jiným hráčem, může vyhlásit Vendettu proti útočníkovi.
Mechanika:
Vendetta se vztahuje jen na konkrétního hráče, nikoli na všechny hráče v okolí.
Hráč s aktivní Vendettou se stává speciálním cílem pro hráče, kteří chtějí pomstít poraženého.
Vendetta obvykle nevyžaduje celosvětový lov, jde spíše o soukromou nebo skupinovou konfrontaci.
Odměna: Odměny mohou být menší a personalizované, například XP, reputace nebo předměty od cílového hráče.
Cíl: Lov na hráče označeného odměnou na hlavu (Bounty). Jak vzniká: Hráč získá Bounty například zabitím jiného hráče, porušením pravidel PvP nebo jinými aktivitami, které z něj udělají cíl.
Mechanika:
Bounty je veřejně dostupná informace – každý hráč může vidět, kdo má odměnu na hlavu.
Cílem je porazit hráče s Bounty, aby bylo možné získat odměnu. Tento systém podporuje více hráčů lovících stejnou osobu současně.
Odměna: Odměny bývají vyšší a standardizované, například měna, tokeny, vybavení či zkušenosti.